Dagsprogram

  • Reseprogram

    Dag 1. Resan startar vid vårt garage i Nybble. Ni som kommer med bil kan parkera gratis under resdagen vid vårt garage. Övriga påstigningsplatser efter vägen se nedan. Beräknad ankomst till Stockholm vid 16:30-tiden. Tiden fram till föreställningen börjar kl 19.30 förfogas över på egen hand.

    Dag 2. Vi äter en härlig hotellfrukost. Senast kl 12 checkar vi ut ur rummen och bagaget lämnas i hotellets bagagerum tills det är dags för hemresa. Kl 15 hämtar bussen vid hotellet. Beräknad tid för ankomst till Örebro ca kl 17.30.

  • Resefakta

    Inkluderat i resans pris:
    Resa i helturistbuss till Stockholm t/r
    1 hotellövernattning, del i dubbelrum på Elite Hotel Adlon (superiorrum)
    1 frukostbuffé på hotellet
    Evenemangsbiljett kategori A till föreställning Joyride - The Musical!
    Reseledningens tjänster

    Tillkommer:
    Enkelrumstillägg
    Övriga måltider
    Måltidsdryck
    Ev övrig entrékostnad
    Ev tillval och utflykt.
    Ev Taxiresa mellan hotellet och teatern
    Ev avbeställningsskydd och reseförsäkring. Erbjuds inte av Palm & Gyll men vi rekommenderar de som inte har via hemförsäkring/kreditkort att teckna på erv.se, se tips på vår hemsida Inför resan.

    Resan är en evenemangsresa vilket innebär att vid avbokning betecknas kostnaden för evenemangsbiljett samt en administrativ kostnad som expeditionsavgift.

    I övrigt se resevillkor för evenemangsresor.

    Det mobiltelefon nr ni anger vid bokning skall vara nåbart under resan.

  • Info om Väskförbud

    Med anledning av polismyndighetens beslut om totalt väskförbud vid större evenemang.

    Intiman, Oscarsteatern och Chinateatern omfattas inte av väskförbudet, men vi ber er trots det undvika att ta med några väskor eller påsar till våra föreställningar. För övriga arenor, kontakta respektive arena.


    Vi ber er också att vara på plats i god tid inför evenemangsstart. Visitering kan förekomma.


    Genom att samverka och hjälpas åt kan vi tillsammans skapa en trygg och rolig upplevelse för personal och besökare när vi ses på våra arenor.